Stratégiai játékok 2.
Állandóan frissülő online ingyen játék kínálat! Nézz vissza naponta! Minden játékhoz leírás!
3D játékok 2 személyes Akció Állatkertes Állatos ingyen játékok online
Amőba Angol-nyelv Angry Birds Anime Autós Avatar Baba
Bakugan Bank Barbie Batman Ben 10 Berendezős Biciklis BMX
Bikás Biliárd Bolt Bomberman Box Buborék Buszos Cápás
Celeb Cica Csajos Csigás Csókolózós Delfines Dínós Dorás
Dragon Ball Egér Eperke Építős Farmos Fiús Flappy Bird Flipper
Ever After High Focis Fodrászos Forma 1 Főzős Garfield Gold Miner Golyós
Gangnam Style PSY Gördeszkás Gru Gyerek H2o Háborús Hajós Halloween
Hannah Montana Harry Potter hirdetés Helikopteres Hello Kitty
Hercegnős Horgász Jégvarázs Kaland
Hupikék Törpikék Kamionos Karácsonyi Kártya
Internetes játékok Kaszinó Katonás Keresős
Különbség-kereső Kijutós Kirakós Kiszolgálós
Kung-Fu Panda Kocsis Lady Gaga Lányos
Kutyás macskás Lego Logikai Lovas
Legjobb játékok Lövöldözős Macis Mahjong
Majmos Malom Marió Markolós
Mászkálós Memória Micimackó Monster High
Minecraft Motoros Naruto Nevelde
Ninja Nyugdíjas Nyuszis Oktató
Öltöztetős Orvosos Ovis Pacman
Parkolós Pasziánsz PC játékok Pingvines
Pókemberes Pokemon Poker Pónis
Pou Puzzle Rajzfilm Rajzolós
Simpson család Rally Rendőrös Repülős
Szinező-kifestő Robotos hirdetés Rulett Sakk
Szófia hercegnő Sárkányos Scooby-doo Selena Gomez Shrek Sminkes Sonic Spongyabob
Sport Star Wars Stratégiai Sudoku Superman Sütős Szerelmes Szimulátor
Szuper Szuperhősös Takarítós Táncos Tankos Tárgykeresős Taxi Terepjárós
Talking Tom Cat Tetris Tom és Jerry Traktoros Transformers Tűz és Víz Tűzoltó Ügyességi
Új játékok Űrhajós Utazás Vadász Valentin nap Vámpír Verdák Verekedős
Versenyzős Vicces Violetta Vonatos Zombis Zootopia Zuhatag Zuma
A weblap külső reklámszolgáltatója a Google a személyre szabott kiszolgálás érdekében cookie-kat használ az oldalon részletek
1. oldal 2. oldal 3. oldal
Dinosaurus invade 2
Értékelés: 10
 
Men of iron
Értékelés: 10
 
PC defense
Értékelés: 10
 
Rune raiders
Értékelés: 10
Dinosaurus invade 2 stratégiai játékok ingyen
Men of iron online játék
PC defense stratégiai játékok
Rune raiders stratégiai játékok
A dinoszauruszok új online támadását kell megakadályoznod. Helyezd el a jobb oldalt lévő embereidet! Érdekes stratégiai játék.
Kattints arra a sávra, amelyre szeretnéd telepíteni az egységeidet, majd fent válaszd ki a haderőt!
Helyezz ki különböző fegyvereket, hogy megvédd a számítógépedet.
Válaszd ki védőidet (amennyire pénzed van), majd a nyílra kattintva helyezd el őket és indíthatod a támadást.
hirdetés:


 
Fruit defense
Értékelés: 8
 
Penguins attack 2
Értékelés: 10
 
Penguins attack 3
Értékelés: 10
 
Turtle defense
Értékelés: 10
Fruit defense stratégiai játékok ingyen
Penguins attack 2 online játék
Penguins attack 3 stratégiai játékok ingyen
Turtle defense online játék
Védd meg a falut a támadóktól!
Kattints az elérhető pályára a játék indításához. Oldalt találod a fegyvereidet, melyeket el kell helyezned úgy, hogy a támadó pingvineket le tudja lőni.
A pingvinek visszatértek, így újra az útjukba kell rakni fegyvereidet!
Stratégiai játék. Helyezd el az alul lévő teknőseidet úgy, hogy majd az úton érkező ellenséget le tudják lőni!
Popstar bodyguard
Értékelés: 10
 
Bug war
Értékelés: 10
 
Elements and magic
Értékelés: 10
 
Popstar bodyguard játék
Bug war játék
Elements and magic stratégiai játékok
Justin Biebers tower of hair defense online játék
Ingyenes vicces stratégiai játék. Válassz alul ikonokat (egyből nincs mindre pénzed), rakd le, majd kattints a GO-ra!
Foglalj el minél több bázist! A Tied az arany, az ellenfélé a lila, a szürke semleges.
Vedd fel a jobb oldalról egységeidet, helyezd el, majd kattints a START gombra!
Védd meg Justin haját! Helyezd ki védelmedet, majd kattints a NEXT WAVE gombra!
   
Mario and friends TD
Értékelés: 10
 
Kingdom rush
Értékelés: 10
 
Feudalism
Értékelés: 10
 
Stick war
Értékelés: 8
Mario and friends TD stratégiai játékok ingyen
Kingdom rush játék
Feudalism stratégiai játékok
Stick war online játék
Helyezd el az aktív figurákat a pályán, majd a jobb alsó sarokban lévő START gombra kattintva várd a támadást!
Folyamatosan nyílnak meg előtted a lehetőségek, hogy fejleszd fegyverzetedet.
Toborozz csapatokat, állítsd fel a hadseregedet, hogy győzedelmeskedj! Vigyázz a hősödre!
Az online stratégiai játékok első részében egy pálcikaember hadseregnek segíthetsz!
hirdetés:
 
Battle of mushrooms
Értékelés: 8
 
Tesla defense
Értékelés: 10
 
The expendables
Értékelés: 10
 
Battle of mushrooms stratégiai játékok ingyen
Tesla defense játék
The expendables stratégiai játékok
The expendables 2 deploy and destroy online játék
Indíts támadást az ellenséges gombák felé. Foglald el telepeiket!
Védekezős stratégiai játék lentebb megoldásvideókkal!
Harcolós, verekedős ingyenes játék.
Sylvester Stallone, Bruce Willis, Jason Statham és más akcióhősök bőrébe bújhatsz, ha ezt az ingyen játékot választod.
 
The war cry
Értékelés: 10
 
Takeover
Értékelés: 10
 
Seedz
Értékelés: 10
 
Stick war 2
Értékelés: 10
The war cry stratégiai játékok ingyen
Takeover stratégiai játékok ingyen
Seedz stratégiai játékok ingyen
Stick war 2 játék
Szerezz aranyat, vásárolj katonákat és győzd le az ellenséget!
Élőhalottak elfoglalták az országot. Győzd le őket az online stratégiai játékban!
Helyezd el a védő egységeket az online stratégiai játékok minden pályáján úgy, hogy azok visszaverjék a támadásokat.
A nagy sikerű pálcika emberes ingyenes játék második része. Hosszas megoldásvideót láthatsz, ha lentebb görgetsz.
 
Arctic defense
Értékelés: 8
 
Cursed treasure
Értékelés: 10
 
Cursed treasure level pack
Értékelés: 10
 
Ice war
Értékelés: 10
Arctic defense stratégiai játékok ingyen
Cursed treasure stratégiai játékok
Cursed treasure level pack stratégiai játékok ingyen
Ice war online játék
Helyezd el védőidet, majd lőj, hogy megmenthesd igludat az online pingvinek támadásától.
Online stratégiai játék első része, melyben a drágaköveket kell megvédened!
Új szinteket és fejlesztéseket, hibajavítást tartalmazó rész. Semmisítsd meg az ellenséget, mielőtt ellopnák kincseidet.
Ingyenes stratégiai játék. Foglald el az ellenség összes bázisát!
hirdetés:
 
Incursion
Értékelés: 10
 
Symbiosis
Értékelés: 10
 
Monsters TD
Értékelés: 10
 
Monsters TD 2
Értékelés: 10
Incursion stratégiai játékok ingyen
Symbiosis stratégiai játékok
Monsters TD stratégiai játékok
Monsters TD 2 online játék
Kövesd az utasításokat, helyezz ki seregeket és győzd le az ellenséges haderőket!
Helyezd el úgy a növényeket, hogy legyőzhessék a kristályokat.
Válaszd ki a fegyvereket, majd kattints az ATTACK feliratra!
Válaszd ki a fegyvereket, majd kattints az ATTACK feliratra az online stratégiai játékok második részében is.
 
Autobot stronghold
Értékelés: 10
 
Gangnam defense war
Értékelés: 10
 
Hordes and lords
Értékelés: 10
 
Zombie world
Értékelés: 10
Autobot stronghold játék
Gangnam defense war játék
Hordes and lords stratégiai játékok
Zombie world online játék
Helyezd el az autobotokat a megfelelő helyre, hogy elpusztíthassák az ellenséget!
Válassz pályát, majd nehézségi szintet. Kattints alul a PSY fejre és rakd ki az út mellé néhány helyre, majd NEXT WAVE!
Helyezz ki seregeket és győzd le az ellenséges haderőket!
A bal alsó sarokban tudod felállítani harcosaidat. Ha kész, kattints a NEXT WAVE-re!
 
 
Synchronoir
Értékelés: 8
 
Werewolf vampire war
Értékelés: 10
 
Heaven or Hell
Értékelés: 9
Spectromancer truth and beauty stratégiai játékok ingyen
Synchronoir játék
Werewolf vampire war stratégiai játékok
Heaven or Hell stratégiai játékok ingyen
Győzd le az ellenfelet a kártya alapú stratégiai játékban!
Ingyenes stratégiai játék, melyben ha megfelelő helyre teszed a fegyvereket megszabadulsz az ellenségtől!
Válassz, hogy kivel szeretnél lenni, majd állíts fel hadsereget a lent lévő ikonokat használva, hogy legyőzhesd ellenséged!
Kattints bal oldalon a NEW GAME feliratra, válassz nehézségi szintet, majd YOUR TEAM, vedd meg harcosod, vissza TRAINING és BATTLE! Videó lentebb!
 
All we need is brain
Értékelés: 10
 
All we need is brain 2
Értékelés: 10
   
Days of monsters
Értékelés: 10
All we need is brain stratégiai játékok ingyen
All we need is brain 2 játék
Castaway island tower defense stratégiai játékok
Days of monsters online játék
Rakd ki az agyakat a megfelelő helyekre, hogy az online zombikat előcsalogasd és elpusztíthasd! Megoldás videók lentebb!
Rakd ki az agyakat a megfelelő helyekre, hogy az online zombikat előcsalogasd és elpusztíthasd! Megoldás videók lentebb!
A fák helyén tudsz fegyvereket telepíteni, mely lőni fogja a támadókat!
Az ingyenes online játékban hatalmas szörnyeddel pusztíthatod el az egész világot.
 
Flower guardian
Értékelés: 10
 
Endless war defense
Értékelés: 9
 
Nano kingdoms
Értékelés: 9
 
Feudalism 3
Értékelés: 10
Flower guardian online játék
Endless war defense játék
Nano kingdoms játék
Feudalism 3 online játék
A játék elején látod a négyzetrácsot, ide kattinthatsz, hogy fegyvert vásárolj.
Online stratégiai játék, válaszd ki a csapat nemzetiségét, majd állítsd fel bázisodat, rendezd le katonáidat. Bemutató videó lentebb!
Online stratégiai játék, melyben katonákat képezhetsz, képességeket használhatsz a győzelem érdekében.
Toborozz katonákat, állítsd fel a hadsereged és növeld birodalmad területét.
hirdetés:


 
Plants vs zombies
Értékelés: 10
 
Carrot fantasy
Értékelés: 10
 
Carrot fantasy 2 desert
Értékelés: 10
 
Carrot fantasy 2 undersea
Értékelés: 10
Plants vs zombies játék
Carrot fantasy játék
Carrot fantasy 2 desert stratégiai játékok
Carrot fantasy 2 undersea online játék
Gyűjtsd össze a csillogó aranyat, mert abból vásárolhatsz fegyvereket, melyek kihelyezésével küzdhetsz a zombik ellen.
Ingyenes stratégiai játék sorozat, melyben a répát kell mergvédeni az állatok elől.
Az online játéksorozat újabb része, melyben szintén a játék elején láthatod a helyeket, hová helyezhetsz fegyvert!
Ezúttal a tenger mélyén védheted a répát! Lődd a halakat is plusz pénzért!
 
Carrot fantasy extreme
Értékelés: 10
 
Dentist defense
Értékelés: 10
 
Final siege
Értékelés: 10
 
Guard of the kingdom
Értékelés: 10
Carrot fantasy extreme stratégiai játékok ingyen
Dentist defense játék
Final siege stratégiai játékok ingyen
Guard of the kingdom játék
Nagyon jó játék, melyben a répádat kell megvédened a lentebb leírt módon!
Helyezd ki a jobb oldalon található fogkrémes tubusokat és győzgd le a szuvasodást okozó lepedéket!
Zombik támadják a várost. A bal alsó sarokból helyezhetsz ki fegyvereket ellenük!
A király támadás alatt áll! Helyezd ki egységeidet, hogy védelmet biztosítsanak! Ha kész, kattints az alsó szinten lévő ikonra!
 
Phantom imperial
Értékelés: 10
 
Theme hotel
Értékelés: 10
 
Multishop tycoon
Értékelés: 10
 
Summon the hero
Értékelés: 10
Phantom imperial stratégiai játékok
Theme hotel játék
Multishop tycoon stratégiai játékok
Summon the hero online játék
Egy újabb játék, melyben védheted területedet!
Ha lentebb görgetsz láthatsz egy kis bemutatót, hogyan tudsz gazdaságosan építeni és üzemeltetni egy szállodát.
Az online szuper jó, új játék elején figyelj jól az ismertetőre, hogy aztán minél jövedelmezőbb üzleteket indíthass!
Az online stratgiai játék elején kövesd az utasításokat, válassz harcosokat és győzz!
 
Colony defenders TD
Értékelés: 10
 
Colony defenders TD2
Értékelés: 10
 
Hut defense
Értékelés: 10
 
Omega 2 Tower defense
Értékelés: 10
Colony defenders TD stratégiai játékok ingyen
Colony defenders TD2 játék
Hut defense játék
Omega 2 Tower defense stratégiai játékok
Akciódús toronyvédelmi játék. Helyezd el védelmi egységeidet a lent lévő létesítményre kattintva!
Minél több pénzt gyűjtesz, annál alaposabb védelmet tudsz kiépíteni.
Hatvan pályát, tizennyolc védelmi egységet és rengeteg fejlesztést tartalmazó online stratégiai játék.
Vásárolj lövegeket és helyezd el őket úgy, hogy az ellenség ne jusson át
!----------
 
Pocket NT creature 2
Értékelés: 10
 
Revenge of the Stick
Értékelés: 10
 
Roads of Rome
Értékelés: 10
 
Roads of Rome 2
Értékelés: 10
Pocket NT creature 2 stratégiai játékok ingyen
Revenge of the Stick stratégiai játékok
Roads of Rome online játék
Roads of Rome 2 stratégiai játékok ingyen
Szörnyekből kell hadsereget létrehoznod.
Fekete sereg lepte el számítógépedet. Pusztítsd el őket!
Utakat és hidakat kell építened, szerezz be hozzá fát, követ..
Ceaser életét kell megmentened, küldetésed során utat kell építened és a leleményességedre is szükséged lesz! Kicsit stratégiai kicsit építős játék, nagyon jó!
 
Avalancher
Értékelés: 10
 
Bloons tower defense
Értékelés: 10
 
Bloons tower defense 2
Értékelés: 10
 
Chess tower defense
Értékelés: 10
Avalancher stratégiai játékok ingyen
Bloons tower defense játék
Bloons tower defense 2 stratégiai játékok
Chess tower defense online játék
Helyezd el az eszkimót, és építs köré védővonalat, nehogy agyonnyomja a lavina!
Bloons játékok Tower defense változata, jól játszható, könnyen kezelhető!
Bloons játékok Tower defense változata, jól játszható, kezelhető stratégiai játék második rész!
Stratégiai játék sakk elemekkel. Az alsó táblán kell elhelyezne a bábuidat, hogy megvédhesd a bázisodat!
 
Pocket NT creature
Értékelés: 10
 
The new world
Értékelés: 10
 
Chain of fire
Értékelés: 10
 
When penguins attack TD
Értékelés: 10
Pocket NT creature online játék
The new world játék
Chain of fire stratégiai játékok
When penguins attack TD online játék
Nevelj szörnyeket, gondoskodj, etesd, hogy erősek legyenek, megnyerjenek minden csatát.
Juttasd el a hajódat az új világba, taktikázz az élelemmel, sebességgel, hangulattal.
Gyújtsd meg az első pálcika embert, és mielőtt elégne továbbiakat gyújt meg, érdekes!
Kattints az elérhető pályára a játék indításához. Alul találod a fegyvereidet, melyeket el kell helyezned úgy, hogy a támadó pingvineket le tudja lőni.
 
Crop circles
Értékelés: 10
 
Crop circles 2
Értékelés: 10
 
Emoticon defense
Értékelés: 9
 
Favela heroes
Értékelés: 9
Crop circles stratégiai játékok ingyen
Crop circles 2 játék
Emoticon defense stratégiai játékok
Favela heroes online játék
Védd meg az idegenektől a farmodat, a védelmedet folyamatosan fejlesztheted!
Védd meg az idegenektől a farmodat vigyázz mert sokat fejlődtek az előző invázió óta!
Helyezd el az alsó sorban lévő kis smiley-okat úgy, hogy legyőzhessék az ellenséget.
Helyezd úgy el a lövő egységeidet, hogy le tudják lőni az autókat.
 
Minfig Zombie Tower Defence
Értékelés: 10
 
Cargo bridge armor edition
Értékelés: 10
   
Cargo bridge
Értékelés: 10
Minfig Zombie Tower Defence stratégiai játékok ingyen
Cargo bridge armor edition játék
Cargo bridge xmas level pack játék
Cargo bridge stratégiai játékok ingyen
Tower Defence játék lego környezetben! Rakosgasd ki a fegyvereket, úgy, hogy az áthaladó ellenségeket likvidálják!
A méltán népszerű hídépítős játék! Ha sikerült végigjátszani a következő a karácsonyi kiadás!
Az előző játék karácsonyi kiadása! Építs hidat és szánkózz át a túlsó partra.
Híd építő játék a 10. pályától már kicsit nehéz, de aki szereti a kihívásokat, jól szórakozhat!
----------
 
Cargo bridge 2
Értékelés: 10
Cargo bridge 2 online játék
Figyeld az utasításokat és építs olyan erős hidat, hogy elbírja az emberkét és az egyre nehezebb tárgyakat, amit át szeretne tolni!





1. oldal 2. oldal 3. oldal





adatvédelmi nyilatkozat - jatek-online.hu © használati feltételek - szerzői jogok
kapcsolat: jatekonline@gmail.com
a website-on található tartalom más oldalakon való megjelenítése